Rich Women: Where Are They?
Being a woman in the 21st century in the developed world is supposed to be fantastic with unrivalled career opportunities, rights,and freedoms. So why are men still in a much better financial position than women? This documentary examines the social structures that seem to keep women less better off than men throughout their lives.