In the shadow of the blast furnaces of the Port Talbot steelworks, Chief Inspector Paul Bethell works for the Welsh police. In 1973, he investigated three murders of young women that were never solved. Almost 30 years later, he hopes that advances in DNA analysis will finally find the killer.