Piano fusion
Whether you're a fan of jazz or pop piano, or simply looking for new inspiration and discoveries, you've come to the right place! From the sparkling eclecticism of Jon Batiste to the haunting neo-classicism of Hania Rani, ARTE Concert gives pride of place to modern piano in all its diversity, and invites you to come and vibe with the keyboard.