Classical Piano
88 keys, 88 shades of musical bliss: described as the ‘king of instruments’ by Franz Liszt, the piano enchants with its sonic prowess and possibilities. It occupies a special place in the classical repertoire. From sonata to concerto, from prelude to etude, from Beethoven to Rachmaninov: Embark on a timeless journey with these prodigious pianists.