Family friendly concerts
Come and discover our selection of concerts and shows for the whole family! Circuses, pop-rock artists with a particularly invigorating energy, rising stars of classical music, ballet storytelling, animated film music and more... The choice is yours to bring young and old together in appreciation of the performative arts.