Romanticism
Sentiment, introspection, dreams, odes to nature and freedom... It can only be Romanticism. The movement emerged at the end of the 18th century and sought to break with the Classical era by placing emotions at the centre of art in an attempt to touch the sublime. Embark on an expressive journey exploring harmonious and expressive landscapes, delivering a poetic vision of the world that continues to enchant and delight modern listeners.