Klash! Art in Action
Klash! Art in Action tells the story of innovative artists who have been shaking up the culture scene worldwide since the late 1950s with spectacular works. They are original, provocative, and socially critical, often humorous, and sometimes blur the boundaries between art and audience. 20 three-minute segments showcase works by world-famous and lesser-known artists - in action!