When Bread Becomes Art
From Georgia to Brittany via Austria and Denmark, we meet with passionate craftspeople obsessed with producing better bread. Between tradition and modernity, some strive to produce excellent sourdough, others use ancestral wheat, but all aim to make the best possible bread while respecting local, ecological and sustainable production.