Sciences
The European Space Agency (ESA) has selected a new team of trained astronauts to go not only to the International Space Station, but also to the Moon with the Artemis mission. With the discoveries made by James Webb and new-generation launchers such as Ariane 6, there are many new developments in European space exploration.