Passengers: Paris Atelier des Lumières
The best contemporary artists perform live sessions in unique and unusual venues.
Christine and the Queens deliver a Passengers session teeming with angels and demons.
Trangressive art from the incomparable Fever Ray for this special Passengers session in an abandoned factory.
The Grand Palais during renovation work, a perfect setting for Berlin electronic supergroup Moderat to perform.
Swedish collective Circle of Live invites the cream of electro music to its performances.