ARTE Concert celebrates Paris with music! A pop trip down the Seine, a baroque escapade at the Louvre, Sting at the Pantheon... What could be better than a musical stroll through the heart of the ‘city of love’ to discover some of the French capital's most emblematic landmarks in an unusual way?