Journeys through Music
For "Les Concerts Volants"- or "Journeys Through Music"- ARTE Concert invites nomadic artists and travelling poets to the Institut du Monde Arabe and the Cabaret Sauvage. Evenings without borders, with Paris as a backdrop.