Renaud Capuçon and Julia Hagen
What a prestigious cast for this Brahms evening! Renaud Capuçon and Julia Hagen, two internationally acclaimed artists, first perform the Double Concerto for violin and cello. They are accompanied by the Bamberg Symphony Orchestra conducted by Jakub Hrůša. The concert ends in style with Symphony No. 4.