Moral Order
Lisbon, 1918. Maria Adelaide Coelho da Cunha, heiress and owner of the prestigious Diário de Notícias, abandons her life of wealth and privilege to run away with a much younger chauffeur. Her scandalous decision shakes Portuguese high society and leads to devastating personal and moral consequences.