My Sister's Good Fortune
Christian, a photographer, drifts between two women – his girlfriend Ariane and her half-sister Isabel. One offers stability, the other intellectual allure. Set against the deafening hum of Berlin, Angela Schanelec’s debut film explores the fragility of love, desire and happiness in a world where it is impossible to step into joy without hurting someone else.