Beth McCarthy
With boundless energy and technical mastery, Beth McCarthy draws inspiration from Avril Lavigne and Miley Cyrus to bring the female pop rock of the early 2000s up to date - pulling it off it brilliantly. The proof is in She Gets The Flowers, her first single released in 2021 which quickly went viral.