Elba - Italy's Dream IslandThe Dachshund
They are small, clever, and widely popular. The much-loved Dachshund was originally a hunting dog and a favourite of royalty, but today they perform a variety of tasks, including being cute: Their spectacular sense of smell and strong loyalty make them a dog like no other.