Joris Voorn
Amsterdam is widely regarded as the techno capital of the world, and Joris Voorn is its torchbearer. Evolving at the epicentre of his country's electro scene, he is also one of the most internationally acclaimed Dutch artists. An unwavering champion of quality techno, this perfectionist is also a herald of tomorrow's house music.