Co-op supermarket flourishes in the face of inflation
Inflation and its effect on purchasing power is currently the biggest concern for French people. Three out of four feel that the economic situation in France has deteriorated. And as wallets empty, it becomes increasingly difficult to eat well without breaking the bank. This is the problem Parisian co-operative supermarket La Louve promises to address. It offers quality products at low prices. All you have to do to access them is roll up your sleeves...