Stockholm 1975: Terror at the German Embassy (1/2)
Stockholm, 24 April 1975. Six individuals armed with pistols, machine guns, grenades and explosives, infiltrate the West German embassy. They called themselves the "Holger Meins Commando", named after the member of the Red Army Faction (RAF) who had died in prison a few months earlier...