I'm Going Home
After losing his wife, daughter, and son-in-law in a tragic accident – an elderly actor must rebuild his life while caring for his orphaned grandson. As he returns to the stage and takes on a new role in a film directed by an American, he grapples with grief and the quiet routines that now define his days. A poignant reflection on love, loss and how to manage the end of a career.