Party
In the idyllic Azores, a wealthy couple hosts a garden party and invite two old friends – sparking a web of seduction, intrigue and unspoken desires. Amid elegant conversations and subtle power plays, the beauty of the setting contrasts with the emotional undercurrents between the four. Five years later, they meet again and resume their conversations, giving free rein to their repressed desires.