Feuerschwanz
Founded in 2004, Feuerschwanz are renowned for their wacky, energetic medieval rock. This humorous vein is cultivated on the band's albums Methämmer and Das Elfte Gebot, as well as on stage, where the band shares a unique complicity with their audience.