Whitechapel
Formed in 2006, Whitechapel are a benchmark in deathcore. Their albums This Is Exile and The Valley are two on which the Americans forged their style: a brutal, technical sound that combines ferocious riffs, guttural screams and sophisticated breakdowns. A surefire delight for the Summer Breeze 2024 crowd.