Jinjer
Jinjer have established themselves as one of the most interesting metalcore bands in recent years. Founded in 2009, the Ukrainian outfit found their own style with the albums King of Everything and Macro, rich in ferocious riffs and progressive structures that serve as a showcase for Tatiana Shmayluk's voice. Their concert at Summer Breeze 2024 promises to be one to remember.