Delain
Founded in 2002, Delain are a leading symphonic metal band. With their albums April Rain and Moonbathers, the Dutch group established their sound as melodic as it is powerful, combining orchestral motifs, aggressive riffs and impressive vocal parts. A thrilling proposition for audiences at Summer Breeze 2024.