Crypta
Founded in 2019, Crypta are one of the rising stars of death metal. The Brazilian band quickly made a name for themselves with the release of their debut album, Echoes of the Soul. Their style combines aggressive riffs, ultra-fast blast beats and powerful vocal parts with a raw energ6 rwady to set Summer Breeze alight.