Uma ThurmanHollywood's Cool Killer
Her role in Quentin Tarantino’s Pulp Fiction made American actress Uma Thurman the poster girl of independent cinema and as a heroine seeking vengeance in Kill Bill, she became a symbol of female emancipation. But while she became Hollywod star, behind the scenes she experienced a toxic system where men call the shots.