Uma ThurmanWojowniczka Hollywood
"Pulp Fiction" uczyniło z Umy Thurman ikonę kina niezależnego. W "Kill Billu" stała się symbolem wyemancypowanej kobiety. Jednak jednocześnie doświadczała toksycznego systemu Hollywood, w którym to mężczyźni ustanawiali prawo, nadużywali swojej władzy i upokarzali kobiety. Ten dokument opowiada historię Umy Thurman: jej dzieciństwa, jej awansu w Hollywood u boku Quentina Tarantino i jej zmagań z systemem, który starał się zredukować ją do ucieleśnienia męskich fantazji.