Wagner's Ring Without Words
To inaugurate the Strasbourg Philharmonic Orchestra's 2023-2024 season, Aziz Shokhakimov conducts an audacious interpretation of Richard Wagner's Ring of the Nibelung in Lorin Maazel's version. A symphonic journey bringing together the main leitmotifs of the full tetralogy in one hour of glorious music.