Elba
Italy’s third-largest island lies off the coast of Tuscany. The huge variety of sandy beaches and rocky coves attracts more than three million holidaymakers to the small island every year. But Elba has much more to offer than just a beach holiday: Fine cooking, colourful culture, ancient traditions and a mountain landscape perfect for hiking.