The Leon K. Case
A young Polish Jew who was arrested and interned in France in 1942 wrote twice to the French leader ot the time, Marshal Pétain, appealing for his help. After these two letters, he falls off the radar. This documentary digs into what happened to Leon K. one of many caught up in the tumult of war.