Eddy Merckx: the Cycling Legend
Five times winner of the Tour de France, five times the Giro d'Italia, three world championships, one Vuelta, seven times Milan-San Remo, three times Paris-Roubaix, plus the legendary world hour record in Mexico City: Between 1967 and 1975, Belgian cyclist Eddy Merckx became the undisputed legend on two wheels. This documentary traces the career of the greatest cyclist of all time.