Judas Priest - Hellfest 2025Black Sabbath
On 4 February 2017, the pioneers of heavy metal bowed out in Birmingham, the Black Sabbath hometown and the last sold-out stop on their 81st tour entitled "The End". Since its inception in 1968, Black Sabbath's sound has laid the foundations of heavy metal and inspired musicians the world over.