The Norwegian Fjords by TrainThe CarmagueBetween Salt, Sand and Earth
Classified as a biosphere reserve by UNESCO, the Camargue has both fresh water and salt water, creating a unique ecosystem. At sea, the Camargue is home to emblematic species, from the bottlenose dolphin to the short-snouted seahorse and the loggerhead turtle.