Spain: The Medieval Art of Combat
Medieval combat techniques are alive and swishing in Spain. Every year, a big tournament takes place at the foot of the castle of Belmonte in Castile-La Mancha. Men and women dressed in armour face each other in duels, and fight 'battles' using swords and axes.