Nigel Kennedy Plays Vivaldi's Four Seasons
In 1989, violinist Nigel Kennedy broke the codes of the classical world with his punk hair and eccentric outfits. His performance of Vivaldi's Four Seasons was the best-selling classical music album of all time. This recording is testament to its era and an unparalleled musical triumph.