The Lost Ones
In 1930, New York was bewitched by a new sound, seemingly coming out of thin air: the theremin, invented by the Russian engineer Lev Sergeyevich Termen. He created the first electronic instrument in history, and won praise from both Lenin and Stalin. But he was a double agent, and things would turn sour fast.