Electric BodiesProject Enlightenment (1/4)
Are reason, progress and human rights under threat? Do we need a new Enlightenment? Political scientist Emilia Roig, at the forefront of research on social justice and inclusion, follows in the footsteps of Thomas Jefferson, enlightenment thinker and founding father of the United States, to find out whether our contemporary societies truly reflect the values of the enlightenment.