Iraq's Invisible Beauty
Latif Al Ani, ‘the father of Iraqi photography’ captured the cosmopolitan spirit and beauty of Iraq from the 1950s to the 1970s. At the age of 88, he travels through his homeland once again, looking for the places and people he captured in his pictures.