Of Woman and Magic
Claire is a 30-year-old anthropology student writing a seemingly endless dissertation. When she is hospitalised for migraines, she meets Eleonore, her older roommate who has an enigmatic and almost mystical presence. Drawn to Eleonore’s eerie wisdom and occult-like powers, Claire embarks on an unsettling journey of self-discovery.