Marius and Jeannette
In Marseille, Marius meets Jeannette. In tribute to producer Pierre Chevalier, who died on 9 March, ARTE is showing this modern love story directed by Robert Guédiguian starring a formidable cast of actors including Ariane Ascaride, Gérard Meylan, Pascale Roberts and Jean-Pierre Darroussin.