Tell me Yes, Tell me NoBy Noémie Lvovsky
Cécile thinks one thing and an other. She wants one thing and its opposite. Does she know what she really thinks or really wants? A short film by Noémie Lvovsky (1990), starring Valeria Bruni Tedeschi and Emmanuelle Devos.