Vocea...Mărturii desenate
ARTE Jurnal dă cuvântul oamenilor care trăiesc sub regimuri unde exprimarea de opinii are un preț scump. Aceștia sunt medici, gospodine, studenți, fermieri, pensionari... Își pot susține sau își pot urî liderii și societățile amorțite. Acestea sunt voci care sunt rareori auzite, sau chiar deloc, și ne oferă o imagine a vieții de zi cu zi din aceste țări.