Happiness
Teheran. Lui Shadi ('fericire' în farsi), în vârstă de 17 ani, îi place să stea în cartierul ei și să asculte muzică împreună cu cea mai bună prietenă a ei, Ferial. Dar în curând trebuie să se mute în Franța, departe de tot ceea ce a cunoscut până acum. Dar oare chiar vrea să plece?