Orchestra Română de Tineret
Pentru concertul de deschidere, Young Euro Classic le aduce pe dirijoarea austriacă Katharina Wincor și pe violonista română Ioana Cristina Goicea. Cele două femei vor fi însoțite pe scenă de Orchestra Română de Tineret, care a jucat deja un rol principal la festivalul de la Berlin.