RAYE - Montreux Jazz Festival 2026Tribut lui David Bowie
"David Bowie nu a murit niciodată cu adevărat" - sau cel puțin așa se pare. Fie ca Ziggy Stardust în 1973, ca victimă a unui accident pe albumul "Lodger" (1979) sau în filmul "Desire" (1983): La zece ani de la moartea sa, regizorii Gautier & Leduc îl omagiază pe muzicianul genial cu un tribut. Vedete internaționale interpretează cover-uri care mențin vie opera sa.