Ozzy Osbourne, legenda heavy metal
A fost o legendă a heavy metalului și liderul carismatic al trupei Black Sabbath. Ozzy Osbourne a murit la vârsta de 76 de ani, a anunțat familia sa pe 22 iulie. Iată o retrospectivă a vieții cântărețului britanic, care suferea de boala Parkison, și a ultimului său concert la Birmingham, orașul natal al trupei, pe 5 iulie.