Reportaj 360°
În Munții Tien Shan, o regiune încă sălbatică din inima Asiei Centrale, braconierii vânează leoparzii de zăpadă pentru blana lor frumoasă. Grupul kârgâz de conservare a naturii "Bars" se luptă pentru a-i proteja. Oamenii urmăresc orice indiciu de braconaj, verifică permisele de armă și caută capcanele de braconj în munți. Animalele salvate și cele care nu au nicio șansă de supraviețuire în sălbăticie își găsesc refugiul în centrul de reabilitare.