Pe urmele urșilorCompozitoarele venețiene
Ele au fost pioniere, inspirații și adesea uitae: compozitoarele venețiene din Seicento sunt în sfârșit din nou în lumina reflectoarelor într-un program vibrant interpretat de Camille Poul și ansamblul L'Assemblée, condus de clavecinista Marie van Rhijn.